Advertisement

Responsive Advertisement

Kako dekodirati mobilni telefon? Moje iskustvo...

Blog Jaka Šifra - Prilikom kupovine mobilnog telefona uz neki postpaid paket kod mobilnog operatera dobijate i uređaj koji možete koristi samo u mreži tog operatera, pa je za korišćenje u drugim mrežama potrebno dekodirati telefon.

Problem kod telefona koji su zaključani samo za jednu mrežu nastaje kada želite da koristite karticu drugog operatera, tada morate dekodirati telefon.
Kako dekodirati mobilni telefon?


Problem kod telefona koji su zaključani samo za jednu mrežu nastaje kada želite da koristite karticu drugog operatera, tada morate dekodirati telefon.

Moje iskustvo sa dekodiranjem mobilnog telefona


Po zakonu, mobilni operateri su dužni da nakon završene ugovorne obaveze (ako ste sve isplatili), po vašem zahtevu, izvrše dekodiranje telefona koji ste kod njih dobili. Kod mene to nije bila opcija, jer su to bili telefoni koji nisu direktno kupljeni od operatera. Tako da o samoj proceduri i trajanju dekodiranja, ne znam mnogo, pa to morate videti sa vašim operaterom, ali nisam neki optimista. Osim toga, čekanje (obično) 2 godine da biste dekodirali telefon nije baš optimalno rešenje.

Druga stvar koju sam uradio je guglanje kako besplatno dekodirati telefon. Guglao sam i na srpskom i na engleskom jeziku, pronalazio mnoge sajtove koji su obećavali da ću besplatno dekodirati mobilni telefon, ali ni jedan od tih pokušaja nije uspeo.

Na kraju sam odlučio da je najbolja opcija posetiti neki servis mobilnih telefona koji će dekodirati telefon, jer od besplatnog dekodiranja nije bilo ništa. Ovog puta želim da vam preporučim servis Doktor Mobil koji vam može izvršiti dekodiranje mobilnog telefona.

Za dekodiranje nekih mobilnih telefona je neophodno posetiti servis i ostaviti telefon na dekodiranje, međutim u mom slučaju je bilo moguće izvršiti dekodiranje online pa sam tako i učinio.

Na njihovom sajtu možete proveriti cenu i način dekodiranja.




 
Pratite nas: 
http://bit.ly/JSgplushttp://twitter.com/jakasifrahttp://www.facebook.com/jakasifra

Постави коментар

0 Коментари