Advertisement

Responsive Advertisement

TOP 7 Najboljih besplatnih antivirusa

Pogledajte listu najboljih antivirusa koje besplatno možete instalirati na vašem računaru.



Najbolji besplatni antivirusi

7 najboljih besplatnih antivirusa


7. ClamWin - OpenSource antivirus. Možete ga preuzeti ovde.

6. Immunet Protect - Antivirus koji je potpuno besplatan i veoma efikasan u zaštiti vašeg računara od raznih virusa, trojanaca, crva i dr. Više o samom programu i link za preuzimanje možete naći KLIKNI OVDE.




5. Comodo antivirus - Peti na ovoj našoj listi se našao Comodo. Ovaj antivirus čuva vaš računar od zlonamernih programa, virusa i trojanaca. Više o samom programu i link za preuzimanje možete naći KLIKNI OVDE.

4. Avira AntiVir - Na četvrtom mestu se nalazi Avira, besplatan antivirus o kome možete nešto više pročitati KLIKNI OVDE.
3. Microsoft Security Essentials - Je isto tako dobar antivirus koji pruža dobru zaštitu vašeg računara. Možete ga besplatno preuzeti sa sledeće adrese - KLIKNI OVDE. Antivirus je jednostavan za instalaciju, lak je za korišćenje i vrši automatsku nadogradnju (update), tako da možete biti sigurni da je vaš računar dobro zaštićen. Ovaj antivirus radi na Windows 7, Windows Vista, Windows XP operativnim sistemima. 

2. AVG antivirus - Drugi koji se našao na listi je AVG, ovaj antivirus sam isto koristio neko vreme međutim imao sam nekih sitnih problemčića pa sam prešao na Avast. O ovom antivirusu možete pročitati više - KLIKNI OVDE.

1. AVAST antivirus - Po meni najbolji besplatni antivirus, koristim ga par godina i zadovoljan sam. Više o samom programu i link za preuzimanje možete videti - KLIKNI OVDE.

Preporučujem i korišćenje Malwarebytes, pored nekog besplatnog antivirusa sa ove liste.





Постави коментар

5 Коментари

Анониман каже…
Meni je super Microsoft Security Essentials, koji imam na dva kompa, a na jednom imam Aviru koja baš malo nervira sa upgrade obaveštenjima. U svakom slučaju, pored antivirusa je neophodno imati i antispyware / malware. Nedavno sam na jedan komp instalirala malware bytes koji dobija sjajne kritike na netu, a koristim i super anty spyware, koji nije loš. Svi su naravno besplatni.
Анониман каже…
Potpuno pogrešno, ko je radio ovaj review nije imao veze sa av. ja svima preporucujem da gugluju top 10 ntivirus i vide koju su po statististici najbolji. Nije da je loše ali vidi se da se neko potrudio!!!!! :)
Milan Stanojevic каже…
imaj u vidu da se radi o listi BESPLATNIH ANTIVIRUSA, kao i to da je tekst objavljen 2011 god. mada se situacija nije nešto menjala do danas
Анониман каже…
Imajuci u vidu sve karakteristike koje si naveo na ovome listu, moje skromno misljenje je da bi trebao da budes programer u kompaniji ,,Microsoft,, gde sam i ja zaposlen. Pozdravljam te i ocekujem u svojoj kompaniji!
Microsoft Team
Milan Stanojevic каже…
Аутор је уклонио коментар.